Wednesday 8 May 2013

MOOD KELAUT !!

ARGHHH !!! terasa menyampah pulak aku malam ni.. seorang cik kak ni boleh pulak main sindir2 kat fb.. Perghhh !!! terasa siott aku..dah sah2 dia buat status tahap banggang dia tu utk aku.. nak jugak aku g balas balik,, tapi siyes aku xsampai ati.. (ke takut ??) hhahahha xde maknanye takut k . seingat aku msj aku smlm xde berbaur marah atau tahap tengking menengking ke ape.. tp dia ckp aku mrh dia.. ehh ehh ke aku yg terasa xtentu pasal ni? hahahha tapi.. smlm dia sent ngan aku ayat yg sama cam status dia tu.. oii cik kak,,berniaga ni kena tahan caci maki cstomer.. ni aku belom marah pon dia dh ngadu kat fb dia yg aku msj marah2.. pelisssss laaa !!!!!  aku tanya je.. salah ke? dah seminggu aku bank in duit..time aku nak order tu xde pulak dia ckp barang tu xde stok.. siap suruh aku bank in pagi lagi agar diorang dpt buat penghantaran pagi.. ok ,aku ikut je.. mcm2 halangan pun aku tetap tempuhi semata2 nak bank in kan.. aku bank in 30 april,dia cakap pagi esok baru pos.. ok.. alasan diterima. keesokkannya,, dia ckp xdpt nk pos sbb 1 mei cuti hari pekerja.. okee aku paham.. diterima,, dannnnnnn 2 mei dia msj lagi.. tu pun aku yg msj tanya dh pos ke belom... nak tahu dia jawab ape? dia cakap stok tu dh habis.. WOWWWW double WOWWW apesal b4 aku nak g bank in tu xckp pun stok brg tu dh habis? aku tanya bila ade stok,dia ckp isnin depan.. okk aku tunggu lagi,,isnin tu aku msj tanye stok dh sampai belom.. langsung xbalas.. huhh kalo korang jd aku,ape korang pikir? tp xpe aku sbr kan dulu.. selasa aku msj lagi,,dia xbalas.. 3msj stilll xbls,,tp xde langsung ayat marah kat msj aku tu.. last tu aku tanya.. "kenapa xreply... ?" pastu baru reply.. dia ckp xde topap,, okehhh dan barang yg aku order tu masih belom sampai stok.. aku masih menerima alasan itu.. tp yg aku xpuas ati,dia boleh kua status serupa itu ngok ngek kat fb dia.. dan geng2 dia boleh ckp mcm2 lagi.. alaa backup dia laa.. "biase la tu sis,bla blablablabla.." "banyak sgt ke duit dia tu nk ditipu?" bodoh nye soalan,,skrg ni cik kak oii 10hinggit pun org nak tipu kak,apetah lagi ratus2... hahhaa bg dia xbyk kot ratus2 tu,,bg aku byk tuu.. lebih rela aku belanja kgkawan makan dari kena tipu.. huhuhuhuhu... alahaii sabo je laa.. tengok la dlm bberapa hari ni,,dtg ke tidak brg tu.. hmmmmmm k laaa.. ngantok,, tido dulu syg2 ku.. sambil melayan hati yg tgh sakit ni.. hahahhaa gudnite... ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment